طراحی سایت آژانس هواپیمایی

اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

با توجه به این که اغلب مشتریان آژانس های هواپیمایی نیازمند دریافت خدمات آنلاین هستند، از این رو آژانس های هواپیمایی می توانند با طراحی سایتی مناسب نسبت به جلب رضایت شما اقدام نمایند. همچنین با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت این امکان نیز وجود دارد که بازدید کنندگان بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و ترجیح دهد تا از خدمات هواپیمایی شرکت شما استفاده نماید. به همین جهت در طراحی سایت برای آژانس های هواپیمایی بایستی از اصول و قوانین درستی استفاده کرد که شرکت طراحی سایت نوپرداز این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از روش های نوین طراحی سایت در تمامی مراحل پروژه، اطمینان خاطر کامل را برای شما به همراه داشته باشد.

اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی برای کسب و کار شما به اندازه همان کسب و کارتان است، پس سعی کنید در این زمینه با شرکت های معتبر و قابل اعتماد همکاری نمایید تا به نتیجه ای مطلوب برسید. داشتن نمونه کار های حرفه ای و تسلط شرکت بر موضوع وب سایت شما یکی از مهم ترین نکاتی است که می توانید در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب مد نظر قرار دهید.

طراحی سی پنل حرفه ای و ساده برای کاربران از جمله مهم ترین نکاتی است که در شرکت نوپرداز اهمیت دارد. متخصصان شرکت نوپرداز با استفاده از جدیدترین متد های روز طراحی سایت و رعایت اصول سئو و بهینه سازی در هنگام طراحی سایت تلاش می کنند بهترین وب سایت را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

واکنش گرا بودن و طراحی مناسب سایت یک آژانس هواپیمایی به منظور نمایش در دستگاه های مختلف اعم از تلفن همراه، تبلت و غیره یکی دیگر از نکات مهمی است که بایستی در طراحی این مدل وب سایت ها به آن ها توجه داشت. رابط کاربری سریع و آسان و عدم سردرگمی بازدیدکنندگان می تواند یکی از اسرار موفقیت شما در این زمینه باشد که در این زمینه می توانید از متخصصان شرکت طراحی سایت نوپرداز کمک بگیرید.

آژانس هواپیمایی به شرکت هایی گفته می شود که در زمینه ارائه نمودن خدمات مسافرتی فعالیت دارند. با توجه به این که امروزه طراحی سایت در تمامی مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، آژانس های هواپیمایی نیز نیاز بسیار ضروری به طراحی یک وب سایت مناسب برای ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود دارند. در گذشته شاهد این بوده ایم که بهره گیری از دنیای اینترنت و طراحی سایت نقطه عطفی برای بسیاری از کسب و کار ها بوده است. ما در شرکت نوپرداز آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی به شما هستیم.

تمام تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت آژانس هواپیمایی بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شرکت ها قرار دهیم. از این طریق شرکت ها بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین تمامی خدمات مربوط به رزرو بلیط و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه نمایند. استفاده از امکانات حرفه ای شرکت طراحی سایت نوپرداز سبب رضایت بیشتر مشتریان شما و کسب اعتماد آن ها نیز خواهد شد. اما چه نکاتی سبب می شوند که یک وب سایت حرفه ای برای آژانس هواپیمایی خود داشته باشیم و این سایت ها چه ویژگی هایی بایستی داشته باشند؟

با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی در زندگی مردم ارائه خدمات اینترنتی آژانس های هواپیمایی بیشتر از همیشه احساس می شود. شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه جدید ترین تکنولوژی طراحی سایت آژانس هواپیمایی به مشتریان عزیز می باشد. تمامی امکانات شرکت طراحی سایت از پنل کاربری گرفته تا سامانه های مدیریتی آژانس های هواپیمایی به صورت کاملا اختصاصی کدنویسی شده و قالب های گرافیکی نیز پس از تایید مشتری پیاده سازی خواهد شد. در صورت عدم تایید طرح گرافیکی، سایت آژانس هواپیمایی مجددا از ابتدا مطابق با الگوی پیشنهادی مشتری پیاده سازی خواهد شد.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی حرفه ای

در طراحی سایت آژانس هواپیمایی باید به امکانات حرفه ای به کار گرفته شده در آن توجه ویژه ای داشت. این وب سایت ها بایستی شامل اطلاعات دقیقی از راهنمای سفر ها و تور های مسافرتی باشند. حتی ممکن است بعد از طراحی سایت آژانس نیز شما با استقبال زیادی از کاربران مواجه نشوید. پیشنهاد ما این است که پس از فرآیند طراحی سایت شما باید به سراغ بخش تبلیغات بروید و با معرفی سایت خود از طریق کانال های شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و غیره نسبت به افزایش مشتریان آن اقدام نمایید.

همچنین شما می توانید با انجام تبلیغات در گوگل و یا سرمایه گذاری در سئو و بهینه سازی وب سایت خود از بازدیدکنندگان بیشتری برخوردار شوید. استفاده از روش های درست سئو و پیاده سازی دقیق آن ها بر اساس یک استراتژی موفق می تواند سبب رشد چشم گیر بازدید کنندگان وب سایت آژانس هواپیمایی شما گردد.

شرکت نوپرداز با بهره گیری از نیرو هایی متخصص در زمینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی و سئو و بهینه سازی این سایت ها، آماده ارائه خدمات اختصاصصی به مشتریان می باشد. طراحی سایت برای آژانس ها همواره شامل نکاتی است که باید رعایت شوند و ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. اما چرا طراحی سایت آژانس هواپیمایی مهم است؟ این وب سایت ها چه خدماتی را ارائه خواهند داد؟ اهمیت طراحی وب سایت برای آژانس های هواپیمایی در چیست؟

ویژگی صفحات سایت آژانس هواپیمایی

  • طراحی سی پنل اختصاصی و کاربر پسند
  • طراحی صفحه پذیرش آنلاین
  • طراحی صفحه وضعیت بلیط مسافران
  • طراحی صفحه ارائه اطلاعات سفر و راهنمای مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با ما و دفتر فروش آژانس هواپیمایی
  • طراحی صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی
  • طراحی صفحه خرید بلیط به صورت اینترنتی
  • امکان استفاده از خدمات ارائه شده توسط گوگل مپ در وب سایت
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات
  • طراحی صفحه ارتباط آنلاین اپراتور با مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با شرکت و درخواست همکاری
  • طراحی صفحه مدیریت مطالب وب سایت

بررسی طراحی برترین شرکت‌های هواپیمایی ایران

شرکت های هواپیمایی ایرانی که از سال 1345 تا به حال تاسیس گردیده اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی می باشند. طراحی سایت اکثر این آژانس های هواپیمایی به صورت کاملا کدنویسی شده است و این خود گواهی بر اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی به صورت اختصاصی می باشد. اغلب آژانس های هواپیمایی در ایران سابقه طولانی دارند و تاسیس آن ها در دهه ها گذشته بوده است.  این شرکت ها به شرح زیر می باشند:

  • هما: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به عنوان اولین ایرلاین ایرانی در سال ۱۳۴۵ تحت عنوان شرکت هواپیمایی ملی ایران با هدف حمل و نقل بار، مسافر و محمولات پستی به داخل و خارج کشور ایجاد شد که الان نیز در اغلب مسیرهای داخلی و خارجی در حال تردد می باشد.
  • ایران ایرتور: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال ۱۳۷۲ به عنوان یک شرکت فرعی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به منظور انجام کارهای چارتری و توریستی ایجاد گردید و بعد از مدتی تعدادی هواپیما اجاره و خریداری کرد. این شرکت اکنون به وزارت دفاع منقل گردیده و پرواز های مختلفی دارد.
  • آسمان: شرکت هواپیمایی آسمان بعد از انقلاب از ادغام حدود شش شرکت کوچک به عنوان ایرتاکسی ایجاد شد. این شرکت ابتدا قرار بود برای نقاط دور افتاده و با هواپیماهای کوچک فعالیت کند اما با تغییر قانون (طبق قانون در آن زمان تنها شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی می‌ توانست هواپیماهای بزرگ داشته باشد) این شرکت از ناوگان با برد متوسط و هواپیماهای با صندلی بیشتر استفاده کرد و در بخش هایی که مسافر کمتر و مشکلات بیشتری را شامل بود، پرواز نمود.
  • ماهان: شرکت هواپیمایی ماهان نیز به وسیله بخش خصوصی در سال ۱۳۷۲ در کرمان ایجاد شد و جزء شرکت‌هایی می باشد که در مدت اخیر به خوبی رشد نموده و نام این ایرلاین در زمره ایرلاین‌های ایمن منطقه قرار گرفته است.
  • کاسپین: شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده و در حال حاضر شش فروند هواپیما دارد.
  • کیش ایر: شرکت هواپیمایی کیش در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش می باشد.
  • نفت: شرکت هواپیمایی نفت ایران به ارگان منطقه آزاد کیش وابسته بوده و سال تاسیس آن نیز 1371 می باشد.

مزیت های طراحی سایت آژانس هواپیمایی

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به وب سایت و خدمات شما
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی از طریق دنیای اینترنت
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان
  • افزایش اعتبار آژانس هواپیمایی شما با ایجاد وب سایت معتبر
  • کنار رفتن رقبای سنتی کسب و کار شما
  • افزایش بازدید کنندگان با استفاده از خدمات اختصاصی سئو و بهینه سازی وب سایت
  • سبقت گرفتن از رقبا و برندیگ آژانس هواپیمایی شما
  • امکان استفاده از تمام امکانات وب سایت آژانس هواپیمایی در اپلیکیشن های مختلف
  • ایجاد خبرنامه و اطلاع رسانی مشتریان از آخرین اخبار مربوط به آژانس هواپیمایی

شرکت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

شرکت نوپرداز با طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت مشتریان خود این اطمینان را به آن ها می دهد که سایت آن ها به صورت کاملا حرفه ای و بر اساس قوانین و اصول سئو و بهینه سازی طراحی گردد. توجه به رابط کاربری مناسب و طراحی گرافیک های تایید شده توسط مشتری از جمله مشخصاتی است که شرکت نوپرداز به آن توجه زیادی دارد. ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته پس از طراحی سایت از جمله عواملی است که سبب رضایت مشتریان گردیده است.

خدمات شرکت نوپرداز فقط به قسمت طراحی سایت آژانس هواپیمایی ختم نمی شود و دپارتمان سئو شرکت نوپرداز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم با ارائه خدماتی چون افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو و افزایش بازید از طریق موتور های جستجو می باشد. با استفاده از خدمات سئو می توانید به راحتی از رقبا خود سبقت بگیرید و کسب و کار خود را به یک برند معتبر تبدیل کنید. البته سئو و بهینه سازی سایت برای آژانس های هواپیمایی از همان مراحل ابتدایی طراحی سایت انجام می شود ولی کسب رتبه های برتر در مورتور های جستجو وابسته به کار تخصصی می باشد.

تولید محتوا مناسب برای سایت های آژانس هواپیمایی از دیگر عواملی است که می تواند در جذب بازدید کنندگان بیشتر به شما کمک نماید. شما می توانید با راه اندازی یک وبلاگ و ایجاد مطالب جذاب و مفید بازدیدکنندگان زیادی را به سمت وب سایت خود بکشانید. در واقع انجام این کار می تواند به برند سازی بهتر کسب و کار شما و همچنین بهبود وضعیت سئو سایت شما در موتور های جستجو مختلف کمک نماید. همچنین اگر از نیروی متخصص برای تولید محتوا سئو محور برای سایت خود بهرمند نیستید می توانید این کار را به شرکت های بیرونی واگذار نمایید.

امروزه تولید ویدئو های حرفه ای و قرار دادن آن ها در سایت های پر بازدید مانند یوتیوب و آپارات یکی از روش های موثر در موفقیت سایت های آژانس هواپیمایی می باشد.

شرکت نوپرداز مفتخر است با بهره بردن از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایل شما را در این امر یاری کند. تمامی مراحل پروژه به صورت کدنویسی شده بوده و پس از تایید قالب گرافیکی توسط مشتری نسبت به پیاده سازی وب سایت اقدام خواهد شد. در صورت به وجود آمدن هر گونه نقص در عملکرد درست وب سایت تیم برنامه نویسی شرکت به سرعت نسبت به حل آن مشکل اقدام خواهد نمود.  شما می توانید برای ثبت نمودن درخواست طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا هر گونه سوال و مشاوره رایگان در این مورد از طریق لینک تماس با ما اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *